Onze nieuwe slogan: Niets is onmogelijk.

MEE & de Wering moet opereren in het krachtenveld van ca. 26 gemeenten en 2 zorgkantoren. Daar is veel beweging. Dan is het wenselijk om een merk te worden. Dat gemeenten bij het noemen van je naam denken: met die club wil ik zaken doen.

Eigen kleur
Het wordt de hoogste tijd dat ‘het smoel’ van MEE & de Wering meer een eigen kleur krijgt. Meedoen mogelijk maken, is anno 2019 niet onderscheidend. Alleen al in de regio gebruiken drie organisaties die slogan. Dus kiezen we voor iets geheel anders. Iets dat perspectief geeft. Het zou heel leuk zijn als opdrachtgevers bij het noemen van onze naam over ca. 1 jaar denken: “Dat is die club waarbij niets onmogelijk is. Ik herinner me nog...”

Dat vraagt om een campagne. We zijn druk aan het nadenken hoe we dat gaan doen. We denken aan een mix van een campagne op papier en print en dit combineren wij met een online campagne.

Merkfilm
We zijn druk bezig met het maken van een merkfilm. In die merkfilm willen we in hele korte deelfilmpjes laten zien wat we allemaal doen en welke resultaten we boeken. Wat beloven wij aan de cliënt en aan de opdrachtgever? De merkfilm willen we aanvullen met korte filmpjes die we ‘pareltjes’ noemen. Dat zijn voorbeelden die passen in onze slogan: Niets is onmogelijk. De korte filmpjes zijn voorbeelden van situaties waarvan iedereen dacht: “Dat kan nooit meer iets worden”, maar waar wij met de cliënt samen heel goed uitgekomen zijn. We willen met advertenties proberen uit te leggen waar we voor staan en wat we beloven. Dit moet online worden aangevuld met de korte filmpjes.

De uitdaging aangaan
Voor MEE & de Wering is dit een geheel nieuw speelveld. We zijn bang dat er verkeerd beeld van ons is ontstaan en dat we lang niet alle potentiele gebruikers van onze diensten bereiken. Dus gaan we de uitdaging aan. Laten we eens proberen om meer en beter over het voetlicht te komen!


Rob C.P. Hartings

Directeur-bestuurder
 
Contact MEE & de Wering
...